قهوه تلخ
 
منوی وبلاگ
صفحه اصلی
پست الکترونيک
XML
دوستان
بايگانی

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

[Powered by Blogger]

   

 Wednesday, May 03, 2006
 
Happy Birthday My Only and Only Angel
   

فرشته من، تولدت مبارک


خالق اين گيتي و هستي ما..................روزي از فصل دل انگيز بهار
بانگ بر زد در تمام كائــــنات.................كاي ملك هاي عزيز دربار
بنده اي دارم بر روي زمين................خاطرش رفته چرا و چون من
در نظر دارم به او لطفي كنم.....................تا بگردد تا ابد مديون من
اينك از بين شما خواهم كسي..................تا فرود آيد رود روي زمين
عشق را در قلب او روشن كند........پاك سازد جسم و روحش را زكين
يك فرشته از ميان آن همه..............بي درنگ پرواز كرد آمد به پيش
گفت من آماده ام آقاي من..................مي روم دنبال اين تقدير خويش
جمعيت فرياد سر دادند كه نه!.............او عزيز و مهربان جمع ماست
گر نباشد ما همه ويران شويم..............او ستون و پايه و بنيان ماست
در ميان جمع غوغايي فتاد..................هركسي آن فتنه را تشديد كرد
آنقدر محبوب بود آن نازنين...............كه خدا هم لحظه اي ترديد كرد
ليك غوغا بر كسي سودي نداشت..............عاقبت تقدير او پيروز شد
آمد آن محبوب بر روي زمين.........بخت من زان پس دگر بهروز شد
در پي اين حادثه شادي برفت..............غصه و دلتنگي آمد در بهشت
از براي يادگار و خاطرش....................نام كردند ماه را ارديبهشت
آسمان هر سال باران ميدهد.......در چنين روزي زمين بي ماتم است
ليك آن باران ز آب ابر نيست..............گريه فرشته هاي عالم است
.
.
کاش الان که این رو میدیدی روی پاهام نشسته بودی
کاش موقعی که بیت آخر تموم میشد، باز هم میتونستم لرزش عشق رو تو زلالی اشکت ببینم
کاش لیاقتش رو داشتم که الان پیشم باشی
نمیدونی این به دنیا اومدن تو چقدر برای من ارزش داره
نمیدونی چقدر از این که خدا فرشته اش رو به من داده ممنونم
حاضرم هر کاری بکنم تا این یه روز مثل پارسال بگذره
پارسال بهترین روز زندگی من بود.
فرشته زندگی من،
بزرگترین نعمت من،
تمام امید و انگیزه من،
ایمان من،
تولدت مبارک
فقط میتونم این آهنگ رو تقدیمت کنم.

Come to me....
Though you're a thousand miles away
Love's felling so strong
Come to me baby
Don't keep me waiting
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other
There is no other
No other love can take your place
Or match the beauty of your face
Where are you now my love?
I need you here to hold me
Whispered so sweetly
Feel my heart beating
I need to hold you in my arms
I want you near me
Come to me baby
Don't keep me waiting
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other
There is no other
No other love can take your place
Or match the beauty of your face



 قهوه تلخ!   ||  6:00 AM