قهوه تلخ
 
منوی وبلاگ
صفحه اصلی
پست الکترونيک
XML
دوستان
بايگانی

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

[Powered by Blogger]

   

 Saturday, November 19, 2005
 
عشق من......
   
چشم من یادت میاد؟.....................................اون نگاهی که منو دزدید و برد؟
یادته عمق نگاش؟............................................که منو به شهر رویاها سپرد؟
دست من یادت میاد؟.................................سردی دست اونو، توی اولین قرار؟
یادته چی شد یهو؟..............................که همه گرمی تو شده از دستهای یار؟
نوک انگشتهای من یادتونه؟..................................نرمتر از ابر بهار چیزی نبود؟
حالا گونه های اون.........................................واسه من شده همه بود و نبود.
لب من تو یادته؟..................................نفسهای گرمشو، که منو میداد به باد؟
طعم اون لبها رو من............................................دیگه هیچوقت نمیبرم ز یاد!
شماها اما دیگه یادتونه!...................................روز های مرگ منو تو سادگی!
اما اون فرشته اومد و منو.....................................با خودش برد به اوج زندگی!
 قهوه تلخ!   ||  1:01 PM