قهوه تلخ
 
منوی وبلاگ
صفحه اصلی
پست الکترونيک
XML
دوستان
بايگانی

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

[Powered by Blogger]

   

 Tuesday, August 30, 2005
   
خوب من که اینجا فارسی نویس ندارم ولی به لطف کامنت دونی ایشون میتونم یه کم بنویسم!!!
بــــــــــــــــــــــــله! الان رسیدم به غربت... به اینور دنیا!!! جایی دور از عشق دور از مادر...پدر... دور از دوست... وطن و خلاصه هر چی که تا حالا شخصیتت رو میساخته....
راستش حالم خوبه بد نیستم.. یعنی واسه این چیزایی که گفتم بد نیستم چون از قبل فکرش رو کرده بودم... میمونه دلتنگی که اونم شوق وصال ارومش میکنه! میدونین اینم یه جور قدر دونستنه دیگه.. مثلا اینکه تیم دقیقه آخر دو تا گل بزنه ببره بیشتر حال میده تا از اول جلو باشه... تا اون نباشه نمیشه اون لذت رو برد...
دلم براتون تنگ شده واسه همتون.... واسه همه چی....ولی برای تو نمیذارم تنگ شه! آخه میدونی اگه واسه تو تنگ شه اونوقت گلوم به دلم حسودی میکنه.... :
 قهوه تلخ!   ||  12:07 PM