قهوه تلخ
 
منوی وبلاگ
صفحه اصلی
پست الکترونيک
XML
دوستان
بايگانی

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

[Powered by Blogger]

   

 Wednesday, July 13, 2005
 
تیر خلاص
   
همه میگن زندگیت رو عوض کردی و به بهترین چیز ممکن رسیدی، نمیگم مخالفم ناشکری هم نمی کنم، میدونم که چقدر کمکم کرده و کارها رو جور کرده! اما میگم دو سال بعده که به بهترین چیز ممکن میرسم نه الان! و انقدر به اون مطمئنم که نگرانش نیستم.
حس عجیبیه!هی میزنم سایته بیاد، اول تاریخش رو چک می کنم، اگه تاریخش جدید نباشه حال نمی کنم و می بندمش! اما همچین که تاریخش جدید شد با استرس تمام میام دور و بر شمارهه و نفسم رو حبس می کنم.... و وقتی شماره نیست یه نفس راحت میکشم!!!!
مسخره است نه؟ انگار منتظره تیر خلاصم.. انگار باور نکردم هنوز که تموم شد..باید برید و رفت...همه چیزهایی که اینجا دارم رو باید بذارم و برم. اینش هم خیلی بده چون تقریبا هیچ کاری نمی کنم.... چه جوری رفتین شماها؟ کاش یکی اینو به من میگفت!!!
 قهوه تلخ!   ||  10:47 PM